Maybird® ApS
Horsensgade 11, 5.
8000 Aarhus C
Tlf.: +45 21 66 02 47
E-mail; info@maybird.dk
CVR-nr.: 43277340
Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms. Produkternes priser er dem, som fremgår på maybird.dk på tidspunktet hvor bestillingen bliver lagt.
Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.
Maybird tager imod online betalinger med Dankort, VISA/Dankort, EURO/MASTERCARD, VISA/Electron og MobilePay. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.
Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Maybird benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker.
I tilfælde af forsinkelse, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen – f.eks. give dig pengene tilbage, eller hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare et andet sted.
Vi leverer kun varer inden for Danmark. Leveringstiden for din ordre er normalt 2-5 hverdage.
Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail.
Vi leverer til privatadresser i Danmark – dog ikke Færøerne og Grønland.
Alle varer leveres med GLS.
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv, ligesom valg af transportør er dit eget.
Fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Meddelelsen skal gives pr. mail til info@maybird.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.
Det er op til Maybird at vurdere varens stand. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet vil få en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.
Standardfortrydelsesformular
Send en mail til info@maybird.dk med følgende oplysninger:
Til:
Maybird ApS
Hellevej 54
6818 Årre
info@maybird.dk
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/levering af følgende tjenesteydelser:
Købelovens mangelsregler gælder for varekøb. Når du handler hos Maybird, som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Hvis fejlen er opstået som resultat af uagtsom brug, ukorrekt vedligeholdelse, eller blot er et naturligt brugsspor frasiges din ret til at reklamere hvis varen har haft den holdbarhed, robusthed og de haft de egenskaber, som man med rimelighed kan forvente.
Du skal reklamere inden for “rimelig tid” og umiddelbart efter, at du opdager fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
For at reklamere over en vare, skal du kontakte os på info@maybird.dk, så vi kan behandle din reklamation. Du bedes fremsende en detaljeret beskrivelse af problemet med billeder.
Eksempel på hvad en detaljeret beskrivelse som minimum skal indeholde:
Skulle pakken eller dens indhold være beskadiget ved ankomsten, opfordres du til at anmelde det til kureren straks, eller gerne to dage efter modtagelsen. Vi pakker altid samtlige varer forsigtigt, og mindsker dermed enhver mulig skade.
Varen sendes til:
Maybird ApS
Hellevej 54
6818 Årre
Vi modtager kun erhvervspakker, som sendes direkte til adressen.
Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.
Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af [virksomhedsnavn]. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.
Klagemuligheder
Du kan sende en mail til Maybird eller ringe på + 45 21 66 02 47, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.
Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:
Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.
Ved indgivelse af klage, skal du oplyse/anvende vores mail info@maybird.dk
© 2025 Maybird.dk – Designet af Aveo web&marketing